Optreden 2011 - Archief LMK

Optreden 2011

17-11-2011 Jaarconcert
Onder leiding van dirigent Henk Heins en met medewerking van de Harmonie ′Fidelio′ te Woudenberg, o.l.v. dirigent Ria Kornet, vindt in ′De Brug′, Kerkelijk Centrum van de Protestantse wijkgemeente (PKN) te Amersfoort, het Jaarconcert - 2011 plaats. Het is het 340e concert van het LMK sinds de oprichting van het koor

3-11-2011 Najaarsconcert Rijnsburg.
Het optreden van het LMK - samen met de ′Flora Brass Band′ te Rijnsburg vindt voor het eerst plaats in de Bollenstreek. In de (Gereformeerde) ′Immanuëlkerk′ wordt een indrukwekkend zangprogramma uitgevoerd waar dirigent René Mulders als muziekleider in goede samenwerking de tegenpool vormt met Henk Heins.

7-4-2011 60 Jaar huwelijk bruidspaar Plasmans - Maat.
Koorzang van het LMK tijdens de viering van het 60 - jarig ′Bruidspaar′ Henk (Koorlid) en Leida Plasmans - Maat in  het Zalencentrum ′Nieuw Salem′ van de (Herv. ) Grote kerk te Driebergen - Rijssenburg. De feestavond wordt ook opgeluisterd met een optreden van het ′Stichts Mannenkoor′, waarvan Henk eveneens lid is.
Naar fotoarchief 2011

Naar volgend jaar (2012)