Optreden 2009 - Archief LMK

Optreden 2009

20-11-2009
Jaarconcert van het LMK m.m.v. de Drumfanfare-Klu in ′De Brug′, kerkgebouw van de gelijknamige Hervormde wijkgemeente van de Prot. Kerk in Nederland (PKN) in Amersfoort. Aan het concert verlenen verder medewerking de Heer Hans Koppert (Maarn) als speaker en een zestal dames (partners van de leden) die een aantal ′zorgtaken′ voor het welslagen voor hun rekening nemen.
Een grote opkomst van belangstellende zangliefhebbers zorgt voor een goed gevulde kerkzaal, die bijzonder goede akoestische kwaliteiten blijkt te bezitten, en toont zijn enthousiasme en waardering voor de vertolking van het afwisselend gepresenteerde notenpalet.
24-09-2009
Uitvaart Frans Geertzen. Door het koor worden een aantal liederen gezongen bij de uitvaart van Frans Geertzen, die op 17 september is overleden.
Op uitnodiging van pastoor dr Henk Bloem ontsteekt dirigent Henk Heins namens de leden aan de baar een kaars.
8 en 9-04-2009
CD-opname.  In de grote zaal van het gebouw van de Luchtmachtkapel op ′De Hoef′ zijn de opnames gemaakt voor onze CD. Onder de titel′Het Luchtmacht Mannenkoor door de jaren heen′. Het repertoire bestaat uit een gebed, volkssongs, negro spirituals, traditionals, lofliederen, operettestukken, contrymuziek, lovesongs, operastukken en een Russisch strijdlied.
Een aantal nummers worden begeleid door de Drumfanfare van de Koninklijke Luchtmacht, o.l.v. Maarten Pijnenborg.
Naar fotoarchief 2009

Naar volgend jaar (2010)